top of page

Pirkimo-Pardavimo Taisyklės Paslaugų Teikimui

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025.01.25

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja paslaugų teikimo tvarką, Kliento ir Paslaugų teikėjo teises, pareigas bei atsakomybę. 

1.2. Naudodamasis Paslaugų teikėjo internetine svetaine ir (arba) įsigydamas paslaugas, Klientas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir su jomis sutinka. 

1.3. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti Taisykles be išankstinio įspėjimo. Naujos Taisyklių redakcijos pradedamos taikyti nuo jų paskelbimo interneto svetainėje dienos.

2. Paslaugų aprašymas 

2.1. Paslaugų teikėjas teikia paslaugas susijusias su Paslaugas susijusias su sveikatingumu, sąmoningumo ugdymu bei kūrybine veikla. 

2.2. Paslaugų aprašymai, kainos ir kitos sąlygos pateikiamos Paslaugų teikėjo internetinėje svetainėje. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti paslaugų kainas ir aprašymus be išankstinio įspėjimo.

3. Paslaugų užsakymo tvarka 

3.1. Klientas gali užsakyti paslaugas internetu, užpildydamas užsakymo formą arba susisiekdamas su Paslaugų teikėju nurodytais kontaktais. 

3.2. Užsakymas laikomas patvirtintu, kai Paslaugų teikėjas patvirtina jį el. laišku arba telefonu. 

3.3. Klientas yra atsakingas už tikslių duomenų pateikimą. Paslaugų teikėjas neatsako už nuostolius, kilusius dėl neteisingai pateiktos informacijos.

4. Apmokėjimas 

4.1. Paslaugų kainos nurodomos eurais ir apima visus mokesčius, nebent aiškiai nurodyta kitaip. 

4.2. Klientas gali atsiskaityti už paslaugas šiais būdais:

  • Swedbank, Seb, Luminor,  Citadele ir Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

  • Bankiniu pavedimu,

  • Mokėjimo kortele,

  • Grynaisiais pinigais studijoje. 

4.3. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa suma įskaitoma į Paslaugų teikėjo sąskaitą.

5. Paslaugų teikimas 

5.1. Paslaugos teikiamos sutartu laiku ir būdu, kaip nurodyta užsakyme. 

5.2. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti paslaugų teikimo laiką, jeigu tam yra svarbių priežasčių. Apie pakeitimus Klientas informuojamas kuo skubiau. 

5.3. Klientas privalo bendradarbiauti su Paslaugų teikėju, suteikdamas visą reikalingą informaciją ir priemones paslaugoms teikti.

6. Atsisakymas ir grąžinimas

 6.1. Klientas turi teisę atsisakyti paslaugų per 14 dienų nuo užsakymo sudarymo, jei paslaugos dar nebuvo pradėtos teikti. 

6.2. Jei paslauga jau pradėta teikti, pinigai už suteiktą dalį negrąžinami. 

6.3. Klientas, norėdamas atsisakyti paslaugų, privalo apie tai informuoti Paslaugų teikėją raštu (el. paštu arba per internetinę svetainę).
 

7. Atsakomybė 

7.1. Paslaugų teikėjas atsako tik už žalą, atsiradusią dėl tiesioginių jo veiksmų ar neveikimo. 

7.2. Paslaugų teikėjas neatsako už:

  • Kliento padarytas klaidas ar netinkamus veiksmus;

  • Trečiųjų šalių sukeltus nesklandumus (pvz., interneto ryšio sutrikimus);

  • Netiesioginius nuostolius.
     

8. Privatumo politika 

8.1. Kliento asmens duomenys tvarkomi pagal Paslaugų teikėjo privatumo politiką, kuri paskelbta interneto svetainėje. 

8.2. Kliento duomenys naudojami tik paslaugų teikimo tikslu ir neperduodami tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo, nebent to reikalauja įstatymai.

9. Baigiamosios nuostatos 

9.1. Visi ginčai, kylantys dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Jei susitarimo pasiekti nepavyksta, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme pagal Paslaugų teikėjo buveinės vietą.

Jei turite klausimų ar pastabų dėl šių Taisyklių, susisiekite su mumis el. paštu: kristina@esudabar.lt

bottom of page